Tak Sihat ):

Assalamualaikum + Hello (;


\Bismillahirrahmanirrahim/. Tadi pagi kan , aku tiba tiba batuk batuk cecema cecema ): tak besthh arhh macam niy , aku nak pergi sch takut tak sihatt :< . aku tak nak ponteng , sebab aku nak past exam kali . Dah lah exam Hari tuh dapat nombor 6 ): mak aku cakap macam niy 'HANIS KALU DAPAT NOMBOR 5 MAK BARU KASI KAMU PHONE BARU' aku nak dapat phone baru tuhh . phone ni macam sial lah tuihh #erghhgeramsseh >< phone tuhh die punye apentah kejadah rosakk . aku nak tukarr . nak E71 KE APA APA JE LAH . 

then aku nak ucapan takziah kat INTAN ZURINA . kesian die ): atok die meninggal . :< sepatut nye kami pergi KEPCHI AND I GATE :< but dah terjadi , takkan nak pergi kott )': sian die . Takziah k (: Hope kau banyak bersabar , biar ape pun yang ALLAH S . W . T bagi pada kita , tuh semua ujian dari die . Allah , nak bagi kite semangat untuk terus hidup kann ? soo jangan sedih sedih lagi okayy , Kau kuat kawan . Kiterw semua kuat tabah menghadapi ujian dari beliau . 

kesian aku tengok kawan kawan aku niy , dari start tahun sampai sekarang , macam macam yg deme jalanni kesiann . okeyhh lah kawan kawan nak out baiii

AKU DAN KAWAN KAWAN SAYANG KAU INTAN ZURINA (: I LOVE YOU MORE , LOTOFLOVE hanis.e..

No comments:

Post a Comment

Hai Kawe Kawe semua :D Ikut peraturan saya boley takk ? sini sini !
1. Comment yang elok elok sikit
2. Jangan mencarutt !
3. Titeewwr takxxx shukerww pakerrwww ayuddtt meremppitzzss <- ayoyo ? apa ituhh ?
3. Tulis nama tauu, nanti aku panggil hantu tak ke kecut kamuuu ):

Ito shaja HANIS SAYANG ORANG YANG PATUH ARAHAN masehh (: