New Look (:

Assalamualaikum + Hello (;


\Bismillahirrahmanirrahim/. Hey , semua apa khabar ? haihh :> jawab salam kat ats tuh XD yeah yeah Godd pada sapa yang menjawab , pada yang tak jawab lagi , allah sahaja yang tahu #seramstak XD . Sebelum nak terus kan perbicangan kite ? hanis nak cakap kat semua bebudak UPSR yang berlangsung pada hari selasa . wahh , korang sekarang enjoy habis yee ? Good luck okeyyy , susah ke ? takpa takpa , korang semua pandai pandai belaka :O Hanis doakan kat UPSR Candicates good luck and dapat kan keputusan yang terbaek #thebestwook . COPPP !~ tak kan ler beta je doakan kat korang kott ? ): tak chill lah cengini :< doa kan lah kat beta niy , supaya exam akhir tahun niy dapat markah yang meningkat dan boley lah beta nak masuk kelas 1 Jingga Ataupun 1 Merahh ): beta tak tahan nak duduk kat kelass tuh ): Doa kan beta yee #kejdahapeakuniytibaibaBETABETAniy Eehhh sial tuihh XD . Hope doa korang semua dimakburkan oleyh ALLAH S.W.T yekk ?



NEW FACES (: 

Hoi hoi ? nampak tak Blog niy dah supert style ? #apentah . auww auww , jadi warna BLACK + UNGU wah wah , terhasil lah blog gila niy XD . style idokkk ? haha , aku tak tahu pasal aku suke buat ungu nie . first time dude :D ABOUT THE FIRST TIME DUDE #nyanyipulok >< hahah aku pakai twett je kott niy , FOR SURE aku tak pernah buat coloure cengini , bukan semua teman teman suke kann ? apa lah sangat aku niyy ? :< hahah , aku niy gune tutorr fomouse kat luar sana tuhh . apa nama die eekk , entah lah aku tak ingat , yang penting thanks for the tutor , sangat berhasil jap , blog athira @ AMOI ATHIRAH tuh , yeahh , comel kan blog diee :* style kann , aku suke bebenoo , dnegan blog die , bnyak tutor kat die , wah wah wah , suke niyy XD hahahahhaaha , okayyhhh lah Capital E #apekebendenyeniytibatibaEeehsiallahtuih :D baii kawe kawe sayang kau tapi syg lagi E XD

 Malas nak cakap bnyak , kalu cakap pum buakn semua nak dnegan #ehsialtuih , So kalu suke dengan perubahan blog ini like sampai lebam , kalu tak suke dtg dan follow je lah kan . Ahlan Wasahlan :D

No comments:

Post a Comment

Hai Kawe Kawe semua :D Ikut peraturan saya boley takk ? sini sini !
1. Comment yang elok elok sikit
2. Jangan mencarutt !
3. Titeewwr takxxx shukerww pakerrwww ayuddtt meremppitzzss <- ayoyo ? apa ituhh ?
3. Tulis nama tauu, nanti aku panggil hantu tak ke kecut kamuuu ):

Ito shaja HANIS SAYANG ORANG YANG PATUH ARAHAN masehh (: