Hanis Najwa :|

Assalamualaikum + Hello (;


\Bismillahirrahmanirrahim/. My names is HANIS FILZA OKEYH NOT HANIS NAJWA hawhawhawhaw #melebihpulodie XD . so , Now hanis nak memperkenal kan HANIS NAJWA BT HAMZAH , haw haw sedapkan nama tuh :> okeyhh ni budak nye #nakpromote :> 







omeii kan , Cantek bibir diee , auww seksi gituu XD . DIE EDIT GAMBAR NIY , #akupmtaktahudieeditkatmana , aku nak tahu kamu edit kat mana bolyy >< yunk boley lah yunk ? hahha XD cantek kan . haha , mestilah kawan aku , bukan kau :p okeyhh , tadi kami skype bagai , nak tengok ke jap eahh , loadinggg #buekk Terikut E pulokk, dah lupa kan XD




Yeah yeah , omei omei kan kiterww , yeah yeah XD aku suke kan nyee . Hahah , letih dah tangan nak bertaip laju nak pergi kuala #pekanjepongg , karang bapak aku marah aku , sapa nak tanggung ieuwww . baii 
Nak tengok tak G-Shork aku yang baruu , amik amik #bukanamikG-SHOCKtuhamikgambartuh XD




I LOVE THIS MOMENT (: SAYA SUKAN KAN NYEE #GILA SOBANTAR 

No comments:

Post a Comment

Hai Kawe Kawe semua :D Ikut peraturan saya boley takk ? sini sini !
1. Comment yang elok elok sikit
2. Jangan mencarutt !
3. Titeewwr takxxx shukerww pakerrwww ayuddtt meremppitzzss <- ayoyo ? apa ituhh ?
3. Tulis nama tauu, nanti aku panggil hantu tak ke kecut kamuuu ):

Ito shaja HANIS SAYANG ORANG YANG PATUH ARAHAN masehh (: