Saked ):



Assalammualaikum + annyeong, chingu :')

\Bismillahirrahmanirrahim/ \tajuktakboleyblah/ haha ): saked gila FCUK weyh , pingang aku niy , aku tak tahu lah apa sebab apa -.-t  bodos bodos ): saked gila nak mampus ! Die macam nak patah #hopetakpatah# okays! korang tahujelah aku niyy > \penakudpengecutsegalaPERlagilah/ ayoyo haha. hanis nak bukaka EFBEE AND SKYPE AND SEGALA ACCOUT lagi lah , soo bai boi bai boi sayang aweks pakwes :D
Tukar design lagi ! -..-  Jemu dengan warna tuh -.-t GRAY FOR MYLIFE :D

No comments:

Post a Comment

Hai Kawe Kawe semua :D Ikut peraturan saya boley takk ? sini sini !
1. Comment yang elok elok sikit
2. Jangan mencarutt !
3. Titeewwr takxxx shukerww pakerrwww ayuddtt meremppitzzss <- ayoyo ? apa ituhh ?
3. Tulis nama tauu, nanti aku panggil hantu tak ke kecut kamuuu ):

Ito shaja HANIS SAYANG ORANG YANG PATUH ARAHAN masehh (: