Contest Gambar Desktop Paling Cun XD


Comel tak ? XD


Assalamualaikum + Hello (;


\Bismillahirahmannirahim/. \Tajukniyboleyblahkan/ haha, aku boring and boring XD aku bosangg, aku nak contest , tapi bukan lah dari aku , #apeentah. Maksud aku naj join contest #malasgilannakpadam. haha so lihat lihad kan lahhh :3
Lebo kan ANGRY BIRDS AKU! beb beb mestilah, mesti tak pernah main :p:p ceytt , sahaja je. Hope saya menang -..- saya nak viscosa shawl. Shawl aku banyak , tpi yang tuh aku dah belajar, butt satu pun HAPRAK XD takde lagi ): hope sesangat sangat dapat been the winner , ceyhh macam lah cantek sangat destop tuh -.-t Kakak athirah bagi saya shawl tuh okeyh , Syang awak Kakak ATHRIAH KU ceyhh :p 
okaylah bai bai kawe kawe Budak Bloggers (:


Aku nak main games SIM SOCIAL 3 PULOKKK okeyh baii Blogger, Hello SIM 3 XD

No comments:

Post a Comment

Hai Kawe Kawe semua :D Ikut peraturan saya boley takk ? sini sini !
1. Comment yang elok elok sikit
2. Jangan mencarutt !
3. Titeewwr takxxx shukerww pakerrwww ayuddtt meremppitzzss <- ayoyo ? apa ituhh ?
3. Tulis nama tauu, nanti aku panggil hantu tak ke kecut kamuuu ):

Ito shaja HANIS SAYANG ORANG YANG PATUH ARAHAN masehh (: