Semalam (:





Assalamualaikum + Hello :>

\Bismillahirrahmanirrahim/. \TAJUKNAKMANTAPJEY/ :> haha semalam kan aku dengan budak comel lote 


       


Tuh tuh ? comel kann , gilaa lah kami webcam sana sini O.o malas nak print screen , #ecttakpakaitudungpun# haha whoo ever , semalam kami webcam ade pulokk sorang mamat niy kacau kami , Call segala kejadahh -..-
Ehh sial la puii ~ ect kawan kami, dari sch rendah lagiii >< but kami Free Hair , gila lah bhaii~ malu kot siott -.-t
KAMI KAN PEREMPUAN ALIMMMM :p:p sila ludah sekarang :D Hahah , gambar atas tuh gambar raya die tahun niyyy (: comelkan die , JELOUSE OUHHHHH --' tadak lah , aku kenal die dah lama gilaaaaa :'/sejak tadikaaa O.o
lama sesangat. But korang tahu je lah kann? dunia sekarangg ! Jelouse tengok orang senang sikit (: sikit sikit nak rampas segala itu ini , dulu aku denagn die macam tak boley nak berpisahh bhaii~ memang rapat gila lahh ! Then sampai darjah 6 kami berkawan *muahsikit* then kami berehat sesama , aku ingat lagii ~ waktu darjah 1 , Aku dengan die Menangiss #huwaa )': # sebab kami kelas asingg. die kelas bawah , aku atas #tak pande mana punn#
then waktu rehat je kami terus pergi sesama auww , Kenangan terindah tuhh O.o
okaylah baii syg syg syg kawe kawee :D


Hariniy hari yang teridahhhhh haha >o<

No comments:

Post a Comment

Hai Kawe Kawe semua :D Ikut peraturan saya boley takk ? sini sini !
1. Comment yang elok elok sikit
2. Jangan mencarutt !
3. Titeewwr takxxx shukerww pakerrwww ayuddtt meremppitzzss <- ayoyo ? apa ituhh ?
3. Tulis nama tauu, nanti aku panggil hantu tak ke kecut kamuuu ):

Ito shaja HANIS SAYANG ORANG YANG PATUH ARAHAN masehh (: