Selamat Hari Raya Merdeka (;

Assalammualaikum + annyeong, chingu :')

\Bismillahirrahmanirrahim/Pertama, saya nak ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Saya minta maaf jika selama saya blogging, saya gunakan kata kata kasar. Saya hanya lah manusia biasa yg sering buat salah. 
So maaf kan lah saya, Saya tau saya tak layak beri nasihat. Tapi Islam ajarkan supaya kita sntiasa bg nasihat. Saya tak pernah berniat utk sakitkan hati anda. Hanya berniat baik sahaja :) Selamat menyambut hari raya dgn gembira bersama keluarga eh. Jangan tamak semasa makan :) Bermaafan lah dgn semua termasuk musuh anda. Jangan lah marah jika tiada yg bagi duit raya, atau yg bagi hanya sikit. Bersyukurlah kerana anda masih berkesempatan utk beraya :) Tak perlu duit raya, anda dah untung. Ingatlah yg kurang bernasib baik. Kepada yg baru kehilangan ahli keluarga, takziah dan bersabar lah dalam menghadapi ujian :) saya pun kehilangan ahli keluarga iaitu Abang saya.
baru tahun lepas dia meninggalkan kami sekeluarga, kami tabah apa jua ujian yang diberi oleh Allah S.W.T,
kami sedih juga kadang kadang, tapi hidup harus diteruskan so jgn lah kite sedih sedih yekk :3 Salam menyambut Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir Dan Batin

P / S : salam ukhwah dari saya, Selamat Hari Raya Aidilfitri, dann sayang awak semua. baii baii

No comments:

Post a Comment

Hai Kawe Kawe semua :D Ikut peraturan saya boley takk ? sini sini !
1. Comment yang elok elok sikit
2. Jangan mencarutt !
3. Titeewwr takxxx shukerww pakerrwww ayuddtt meremppitzzss <- ayoyo ? apa ituhh ?
3. Tulis nama tauu, nanti aku panggil hantu tak ke kecut kamuuu ):

Ito shaja HANIS SAYANG ORANG YANG PATUH ARAHAN masehh (: