Misi mencari baju raya bermula ♥

Okay smalam aku and ffamily pergi ipoh,
then misi mencari baju raye ♥ start lepas Berbuka lol.
Then, aku pum pilih lah baju raye,
Tema tahUn ni gray/kelabu Cantek doe baju raye aku lol.
Takmau tunjuk nanti dh raye aku tunjuk eah lol.
terbaik ar, but simple je, aku tak suke yg sendat gila bagai
corak penuh and otheer, sakit mata aku lol.
haha memang aku macam nie, kalu korang nak thu, 
cousin aku ckap, aku nie simple, memang aku tak ske yg 
penuh, like my blog lol.
okaylah reades, nak berbuka dh nie, 
1 week stil tak boley online lagi

BOII

No comments:

Post a Comment

Hai Kawe Kawe semua :D Ikut peraturan saya boley takk ? sini sini !
1. Comment yang elok elok sikit
2. Jangan mencarutt !
3. Titeewwr takxxx shukerww pakerrwww ayuddtt meremppitzzss <- ayoyo ? apa ituhh ?
3. Tulis nama tauu, nanti aku panggil hantu tak ke kecut kamuuu ):

Ito shaja HANIS SAYANG ORANG YANG PATUH ARAHAN masehh (: